reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Unreal Engine 4.22 přináší podporu ray tracingu

13.2.2019, Jan Vítek, aktualita
Unreal Engine 4.22 přináší podporu ray tracingu
Ray tracing ve hrách bude mít větší šanci se prosadit v případě, že se jeho podpora dostane do základní výbavy často používaných herních enginů. Mezi ty rozhodně patří i Unreal Engine a v jeho případě už se to stalo skutečností. 
Jde konkrétně o Unreal Engine 4.22 Preview 1, který už podporuje ray tracing v reálném čase a tento engine je už nyní k dispozici pro stáhnutí i prostřednictvím Epic Games launcheru a případně pak na GitHubu. 
 
 
V živé paměti můžeme mít demo, na němž Epic Games ukazovali možnosti ray tracingu v prostředí Star Wars, kde se to odrazivými plochami a lesklými helmami jenom hemží.  
 
 
Novější příklad přišel na CES 2019, a sice Project Sol Part 2 
 
 
Nyní si může kterýkoliv zájemce vytvořit software založený na Unreal Engine 4.22 Preview 1, který bude využívat ray tracing. Přidána byla low-level podpora, jakož i high-level funkce, mezi něž patří odrazy, prostorová světla, měkké stíny, globální osvícení, atd. Seznam je následující: 
 
  • Rect area lights
  • Soft shadows
  • Reflections
  • Reflected shadows
  • Ambient occlusion
  • RTGI (real time global illumination)
  • Translucency
  • Clearcoat
  • IBL
  • Sky
  • Geometry types: Triangle meshes: Static, Skeletal (Morph targets & Skin cache), Niagara
  • particles support.
  • Texture LOD.
  • Denoiser: Shadows, Reflections, AO.
  • Path Tracert
  • Unbiased, full GI path tracer for making ground truth reference renders inside UE4.
Epic Games upozorňují, že zmíněná verze enginu je pouze předběžná a ukazuje náhled na to, co přinese připravovaná plná verze 4.22. A jaké hry založené na enginu Unreal budou představeny v tomto roce? Zde je krátký přehled:
 
 
Zdroj: Hexus.net


reklama