reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Space Engineers vystoupili z předběžného přístupu a jsou k dispozici se slevou

1.3.2019, Jan Vítek, aktualita
Space Engineers vystoupili z předběžného přístupu a jsou k dispozici se slevou
Populární titul Space Engineers od českého studia Keen Software House je už konečně mimo předběžný přístup na Steamu, což znamená, že jej můžeme považovat už za plnohodnotnou hru. A to se patří oslavit.
Včera tak Space Engineers vystoupili z předběžného přístupu (Early Access) a pro další tři dny jsou k vyzkoušení zcela zdarma. Nově byla stanovena cena 20 dolarů, ovšem po dobu několika dní bude zlevněna o 20 procent, takže nyní je ten pravý čas si tuto hru přes víkend vyzkoušet a případně si ji poté koupit. 
 
 
Space Engineers nás uvede do role vesmírných konstruktérů, kteří využívají různé stavební bloky pro konstrukci všemožných lodí, letadel, vozidel, těžebních plošin, základen, prostě čehokoliv. Zákony fyziky jsou zde poněkud pokroucené, ale bez toho by si tuto hru šlo jen těžko užít a vyzkoušet si třeba to, zda dokážeme sami ve vesmíru přežít s využitím své sbíječky pro těžbu a svařovacího hořáku. 
 
 
V poslední době byla notně vylepšena grafika, což poznáme především na postavách a na povrchu planet. Značně byl přepracován také režim survival, který nás v některém ze scénářů vrhne do neznámého prostředí vesmíru či planety s jen omezenými zásobami a pomoz si sám. 
 
 
K dispozici jsou také nové stavební bloky, jako je třeba větrná elektrárna, která poskytne alternativu k solárním panelům, i když nejlepší asi bude jako vždy se poohlédnout po uranu a štěpit a štěpit. 
 
 
Pokud jste také hru v poslední době neviděli, můžete se těšit i na podstatně větší světy, nový HUD a celkově uživatelské rozhraní, animace postav, vylepšenou fyziku, grafiku i audio, celkově přes 200 stavebních bloků ve výchozí verzi, vylepšenou práci s kyslíkem (vzduchotěsné stavby) a celkově optimalizace hry. Zvláště tristní přitom býval multiplayer, v němž jsme se prostě museli smířit s lagováním až na hranici nehratelnosti a neustálé nutné restarty serverů, takže lze doufat, že se tvůrci zaměřili i na to. 
 
Marek Rosa z Keen Software House také slibuje, že práce na hře rozhodně nekončí a přijdou nové funkce, bloky i scénáře. Plánováno je také rozšíření o ekonomiku, což už zahrnují některé modifikace nebo nové zbraně, i když MMO z toho zatím nebude. 
 
Zdroj: Marek Rosa - blog


reklama