reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Hitman 2 dostal podporu DirectX 12, projeví se?

27.3.2019, Jan Vítek, aktualita
Hitman 2 dostal podporu DirectX 12, projeví se?
IO Interactive přinesli novou březnovou aktualizaci pro titul Hitman 2, který dostal především podporu API Microsoft DirectX 12 a vedle toho i další vylepšení a opravy točící se kolem platformy PC. 
Hitman 2 tak dostal March Update na verzi 2.20, která bude zajímat především PC hráče, i když extra obsah je určen pro všechny. Znovuzrozený Hitman přitom přišel na trh jako jedna z prvních her podporujících DirectX 12, takže bylo trošku překvapivé, když následující Hitman 2 nabídl pouze DirectX 11, když přišel na trh loni v listopadu. 
 
 
Co se týče nového obsahu, jde konkrétně o lokaci Hantu Port v Singapuru jako součást Expansion Pass. Bude se zde především odstřelovat a my si budeme moci zahrát buď sólo jako Agent 47, nebo online kooperaci i jako Stone nebo Knight. Z pozice odstřelovače budeme mít za úkol eliminovat všechny operativce Khandanyangu včetně třech hlavních cílů a přitom chránit rukojmí. Ideální zbraní by pro to měla být puška Druzhina 34 s různým typem střeliva včetně explozivních střel a s optikou vybavenou třemi stupni přiblížení. 
 
 
Nová aktualizace má na PC 1,8 GB a na konzolích jen asi 1 GB, což ovlivnila právě podpora DirectX 12. V požadavcích je, abychom měli GPU AMD či Intel podporující DirectX 12 a v případě NVIDIA GeForce sérii 900 (Maxwell) nebo novější. Máme tu také opravu chyb, a to konkrétně funkce motion blur, benchmarkových statistik, podpory více monitorů, spouště taseru, atd.  
 
Zajímat nás ale může především to, jaký dopad na výkon má podpora DirectX 12. Ten bude pochopitelně záviset na použitém hardwaru, ale dle DSO Gaming můžeme očekávat i 15 až 23 FPS navíc a jde především o podstatné zvýšení minimální snímkovací frekvence nebo o celkové zvýšení výkonu tam, kde tvoří úzké hrdlo síla procesoru či propustnost RAM. Nicméně prozatím není hra pod DirectX 12 prý tak stabilní jako pod DirectX 11, takže to bude chtít ještě pár záplat ku všeobecné spokojenosti. 
 
Zdroj: Hexus.net


reklama