reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Alfatest Microsoft Flight Simulatoru začne už tento měsíc

15.10.2019, Jan Vítek, aktualita
Alfatest Microsoft Flight Simulatoru začne už tento měsíc
Microsoft Flight Simulator byl naposledy vypuštěn na trh ve verzi X, která nastoupila už v roce 2006 a později nastoupila jeho Steam verze, která je sice podstatně mladší, ale technicky jen o málo vyspělejší. 
Microsoft tak zdánlivě na další vývoj svého Flight Simulatoru zanevřel, ovšem to bychom mu velice křivdili. Naopak, chystal si díky svému studiu Asobo (The Crew 2, ReCore) další verzi, která je z hlediska grafiky na hony vzdálená předchozímu dílu. A aby ne, když je bude od sebe dělit 14 let, takže můžeme jen s malou nadsázkou mluvit o fotorealistické grafice. 
 
 
Nejlepší důkaz toho je přiložené video s již známým trailerem, nad nímž musí každý fanda leteckých simulátorů slintat nedočkavostí. 
 
 
Nyní je tu dobrá zpráva, že se už pomalu chystá spuštění alfa testování, které začne 24. října a další testy pravděpodobně proběhnou někdy v listopadu, ale přesné datum není zatím známé. Nicméně do tohoto testování se mohou zapojit pouze ti, kteří se dříve přihlásili do Microsoft Flight Simulator Insider Program. 
 
 
Máme tu také nový vlog, který nese další informace o tom, co bude nový Microsoft Flight Simulator představovat. Jde i o to, že se budeme moci proletět nad všemi městy na planetě, jichž dle počtů Microsoftu je přes 2 miliony. V simulaci budou i všechny cesty, veškerá pohoří a předně i letiště (přes 45 tisíc). Je to prostě a jednoduše celý a přesně vymodelovaný svět, po němž si budeme moci létat. Microsoft k tomu použil svou AI Azure, která dokázala detekovat po celém světě přes 1,5 bilionu stromů a s využitím snímků vytvořila 3D modely budov. 
 
Půjde tak o kvanta dat, která se budou stahovat dle potřeby, ale Microsoft slibuje i možnost offline hraní (jisté regiony lze stáhnout předem do cache) a přizpůsobení se dostupné propustnosti internetového připojení. Detaily jsou přitom až tak daleko, že se počítá i s vykreslováním lístků trávy, a to nejen viděné při startu v okolí letiště, ale v podstatě všude, abychom třeba při nízkém průletu neviděli jen nevzhlednou zelenou plochu s texturou. 
 
Celosvětová rozloha herní plochy a detaily podpořené prací umělé inteligence, to tak budou hlavní taháky nového Flight Simulatoru.


reklama